@SeAMK

Blog Search

Yrityksen ostajalle ammattitaitoista apua Etelä-Pohjanmaalla

Etelä-Pohjanmaalla yrityksen ostajan ei tarvitse olla yksin. Ammattitaitoista ja kokenutta apua on tarjolla. Maakunnassa omistajanvaihdosten edistämisellä on jo pitkät perinteet eri toimijoilla vankka kokemus yrityskauppojen toteuttamisesta ja yhteistyöst…
Etelä-Pohjanmaalla yrityksen ostajan ei tarvitse olla yksin. Ammattitaitoista ja kokenutta apua on tarjolla. Maakunnassa omistajanvaihdosten edistämisellä on jo pitkät perinteet e… https://verkkolehti.seamk.fi/index.php/arkisto/2019/yrityksen-ostajalle-ammattitaitoista-apua-etela-pohjanmaalla/

Monipuolisen tiedon hyödyntäminen oman toiminnan arvioinnissa edistää sote-yrityksen menestymistä

Yritysten on tärkeää arvioida omaa toimintaansa säännöllisesti. Arvioinnin tarkoituksena on nähdä, onko yritys kehittymässä oikeaan suuntaan ja onko nykyinen strategia toimiva. Lisäksi arviointi auttaa omien prosessien kehittämisessä ja sitä kautta tuloks…
Yritysten on tärkeää arvioida omaa toimintaansa säännöllisesti. Arvioinnin tarkoituksena on nähdä, onko yritys kehittymässä oikeaan suuntaan ja onko nykyinen strategia toimiva. Li… https://verkkolehti.seamk.fi/index.php/arkisto/2019/monipuolisen-tiedon-hyodyntaminen-oman-toiminnan-arvioinnissa-edistaa-sote-yrityksen-menestymista/

Sote-alan yritykset ymmärtävät asiakastiedon merkityksen, mutta markkinointiosaamisessa on vielä kehitettävää

Yritys kykenee säilyttämään oman kilpailukykynsä vain ennakoimalla asiakkaiden muuttuvia tarpeita. Digitaalisuus muuttaa asiakkaiden odotuksia ja mahdollistaa uudenlaiset toimintatavat. Kun yrityksessä ymmärretään laajasti asiakkaiden odotukset, tarpeet j…
Yritys kykenee säilyttämään oman kilpailukykynsä vain ennakoimalla asiakkaiden muuttuvia tarpeita. Digitaalisuus muuttaa asiakkaiden odotuksia ja mahdollistaa uudenlaiset toiminta… https://verkkolehti.seamk.fi/index.php/arkisto/2019/sote-alan-yritykset-ymmartavat-asiakastiedon-merkityksen-mutta-markkinointiosaamisessa-viela-kehitettavaa/

EHealth-yritykset kaipaavat sopivia kumppaneita

Yli puolet (53 %) terveysteknologia-alalla toimivien yritysten edustajista haluaa löytää sopivia kumppaneita ja kontakteja terveydenhuoltoalan ammattilaisista. Yritysten näkemyksiä yhteistyöstä terveydenhuollon ammattilaisten kanssa selvitettiin BaltCityP…
Yli puolet (53 %) terveysteknologia-alalla toimivien yritysten edustajista haluaa löytää sopivia kumppaneita ja kontakteja terveydenhuoltoalan ammattilaisista. Yritysten näkemyksi… https://verkkolehti.seamk.fi/index.php/arkisto/2019/ehealth-yritykset-kaipaavat-sopivia-kumppaneita/

Aluevaikuttavuutta FramiPro-projekteilla

Seinäjoen ammattikorkeakoulun monialainen projektioppimisympäristö FramiPro (FP) tarjosi toiminta-aikanaan (2012 - 2018) SeAMKin kaikkien koulutusalojen opiskelijoille mahdollisuuden suorittaa osa tutkinnostaan aitojen työelämälähtöisten projektien pariss…
Seinäjoen ammattikorkeakoulun monialainen projektioppimisympäristö FramiPro (FP) tarjosi toiminta-aikanaan (2012 - 2018) SeAMKin kaikkien koulutusalojen opiskelijoille mahdollisuu… https://verkkolehti.seamk.fi/index.php/arkisto/2018/aluevaikuttavuutta-framipro-projekteilla/

Verkkotyökalut ja -koulutukset lisäävät yritysten tuottavuutta ja työhyvinvointia

Verkkotyökalut ja -koulutukset nopeuttavat asioiden etenemistä sekä mahdollistavat reaaliaikaisen yhdessä tekemisen välimatkoista huolimatta.
Verkkotyökalut ja -koulutukset nopeuttavat asioiden etenemistä sekä mahdollistavat reaaliaikaisen yhdessä tekemisen välimatkoista huolimatta. Virtuaali- ja verkkokoulutukset eivät… https://verkkolehti.seamk.fi/index.php/arkisto/2018/verkkotyokalut-ja-koulutukset-lisaavat-yritysten-tuottavuutta-ja-tyohyvinvointia/

Facebook-mainonta kiinnostaa yrittäjiä maakunnassa

DNA:n tekemän digitaalisen elämäntavan tutkimuksen mukaan (06/2017) suomalaisten eniten käyttämät somekanavat ovat Youtube, Facebook, WhatsApp ja Instagram. Samaisen tutkimuksen mukaan päivittäin jopa 2,5 miljoonaa suomalaista käyttää Facebookia. On selvä…
DNA:n tekemän digitaalisen elämäntavan tutkimuksen mukaan (06/2017) suomalaisten eniten käyttämät somekanavat ovat Youtube, Facebook, WhatsApp ja Instagram. Samaisen tutkimuksen m… https://verkkolehti.seamk.fi/index.php/arkisto/2018/facebook-mainonta-kiinnostaa-yrittajia-maakunnassa/

Design by Oddmob