@SeAMK

Blog Search

Sairaanhoitajaopiskelijan kokemuksia vastaanotto ja polikliinisen hoitotyön opintojakson opinnollistamisesta

Vastaanotto ja polikliinisen hoitotyön opintojakson harjoittelu voidaan vaihtoehtoisesti suorittaa työn opinnollistamisena sairaanhoitajaopiskelijan omalle työpaikalle. Tämä mahdollistuu monimuoto-opiskelijoille, joilla opintojen aikainen työssäkäynti ja …
Vastaanotto ja polikliinisen hoitotyön opintojakson harjoittelu voidaan vaihtoehtoisesti suorittaa työn opinnollistamisena sairaanhoitajaopiskelijan omalle työpaikalle. Tämä mahdo… https://verkkolehti.seamk.fi/index.php/arkisto/2019/sairaanhoitajaopiskelijan-kokemuksia-vastaanotto-ja-polikliinisen-hoitotyon-opintojakson-opinnollistamisesta/

Saksalainen malli opintojen ja työn yhdistämiseen

Kaksi SeAMK Liiketoiminta ja kulttuurin saksalaisista yhteistyökorkeakouluista – Europäische Fachhochschule (EUFH) Brühlissä Kölnin liepeillä ja Nordakademie Hampurin alueella – toteuttavat pedagogista mallia, joka yhdistää teoriaa ja käytäntöä keskenään …
Kaksi SeAMK Liiketoiminta ja kulttuurin saksalaisista yhteistyökorkeakouluista – Europäische Fachhochschule (EUFH) Brühlissä Kölnin liepeillä ja Nordakademie Hampurin alueella – t… https://verkkolehti.seamk.fi/index.php/arkisto/joulukuu-2017/saksalainen-malli-opintojen-ja-tyon-yhdistamiseen/

Osaamisen tunnistamisen näyttöjen pilotointi SeAMK Liiketoiminnassa ja kulttuurissa

Kotila & Mäki (2015) nostavat esille osaamispääoman merkityksen niin korkeakoulujen kuin työelämän kannalta. Kilpailukykyä rakentavat yritysten lisäksi yksilöt, ja korkeakouluilta tämä vaatii osaamisen ymmärrystä työelämätarpeiden näkökulmasta ja sen tunn…
Kotila & Mäki (2015) nostavat esille osaamispääoman merkityksen niin korkeakoulujen kuin työelämän kannalta. Kilpailukykyä rakentavat yritysten lisäksi yksilöt, ja korkeakouluilta… https://verkkolehti.seamk.fi/index.php/arkisto/lokakuun-2017-verkkolehti/osaamisen-tunnistamisen-nayttojen-pilotointi-seamk-liiketoiminnassa-ja-kulttuurissa/

Käytännön harjoittelujaksot vahvistavat sairaanhoitajaopiskelijan osaamista

Sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakoulututkinto, Sairaanhoitaja (AMK) on laajuudeltaan 210 opintopistettä (op), johon sisältyy käytännön harjoittelua 75 op. Opintojen aikana opiskelijat harjoittelevat erilaisissa toimintaympäristöissä perusterveydenhu…
Sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakoulututkinto, Sairaanhoitaja (AMK) on laajuudeltaan 210 opintopistettä (op), johon sisältyy käytännön harjoittelua 75 op. Opintojen aikana … https://verkkolehti.seamk.fi/index.php/arkisto/2017-kesakuun-verkkolehti/kaytannon-harjoittelujaksot-vahvistavat-sairaanhoitajaopiskelijan-osaamista/

Työstä opintopisteitä!

Työn opinnollistaminen on uusi, vaihtoehtoinen tapa opiskella. Työn opinnollistamisessa tunnistetaan ja arvioidaan työstä kehittyvää osaamista opintopisteiksi. SeAMK on mukana osatoteuttajana Verkkovirta – Työn opinnollistamista verkostoyhteistyönä –hankk…
Työn opinnollistaminen on uusi, vaihtoehtoinen tapa opiskella. Työn opinnollistamisessa tunnistetaan ja arvioidaan työstä kehittyvää osaamista opintopisteiksi. SeAMK on mukana osa… https://verkkolehti.seamk.fi/index.php/arkisto/2016-marraskuun-verkkolehti/tyosta-opintopisteita/

SeAMK Master School - kohti monialaisia opintoja

Ylempiä ammattikorkeakoulututkintoja (YAMK) on voinut opiskella vuodesta 2002 alkaen ja tutkinnot vakinaistettiin 2005. Vaativat asiantuntija- ja johtamistehtävät ovat muuttuneet yhä enemmän monialaista osaamista vaativiksi, mikä asettaa vaatimuksia myös …
Ylempiä ammattikorkeakoulututkintoja (YAMK) on voinut opiskella vuodesta 2002 alkaen ja tutkinnot vakinaistettiin 2005. Vaativat asiantuntija- ja johtamistehtävät ovat muuttuneet … https://verkkolehti.seamk.fi/index.php/arkisto/maaliskuu-2016/seamk-master-school-kohti-monialaisia-opintoja/

Design by Oddmob